Бизнес сътрудничество

Освен с изработката на партеници, нашият екип се занимава с разпространението, дистрибуцията и продажбата им.

В тази връзка можем да Ви предложим множество различни идеи и варианти за партньорство с нас.

Най-лесният вариант, който Ви представяме, е пазаруване на едро. В зависимост от количествата, които желаете да закупите, и оставащото време до 1ви Март, можем да Ви предложим допълнителни отстъпки, както и възможност за персонални поръчки на модифицирани модели според Вашите критерии и желания. Това може да стане чрез най-обикновена поръчка от наличностите в он-лайн магазина, както и ако се свържете с нас за доуточняване на модели, видове, количества и всичко останало, което Ви интересува. При тези случаи Ви изращаме всички желани от Вас модели опаковани в пакети по 10бр., като за Вас остава подреждането и съхванението им.

Вторият вариант на работа, по който процедираме при партньорска работа, е продажбата на вече подредени на стелаж мартеници на едро. Можем да Ви предложим два различни вида стелажи тип въртележки: малък, с 3 реда по 10 шиша, общо 600 мартеници и голям с 5 реда по 10 шиша, общо 1000 мартеници. При вас ще пристигне готовата наредена въртележка с маркирани продажни цени (на дребно), като към нас Вие ще заплатите 50% от стойноста – на едро. За вас остава единствено организацията по продажбата.

Третият вариант на сътрудничество, който можем да Ви предложим, е работа на консигнация. Предлагаме Ви гореописаните въртележки, като разликата от закупуването им на едро се състои в това, че след края на сезона Вие няма да имате грижата за съхранението им, а ще ни ги върнете. В този случай съвместната ни работа ще бъде на процент от изкараната сума, като за гаранция изискваме определен процент предплата. При този вариант Вие сами може да решите на какъв процент от изкараните пари да работите, като той може да варира от 25 до 40%.

Предлагаме и вариант за работа на наш обект, където пак ще работите на процент от оборота, но Вие няма да имате грижа да намирате място, да подреждате стелажите и да се грижите за каквото и да било от организационния процес. Нашите обекти се намират в София, а работата е около 5 дена, между 26ти и 2ри Март.

Тъй като всички тези варианти са изключително гъркави и целта ни е сътрудничеството ни да е изгодно и за двете страни, няма как да опишем детайлно всички стъпки от процеса и всички проценти и цени. Ако някой от тези варианти представлява интерес за Вас, моля, свържете се с нас по телефона, на e-mail, чрез формата за контакти в сайта или през Facebook страницата ни. Ние обещаваме да отговорим подробно на всички Ваши въпроси, да Ви запознаем с естеството на работата и да Ви дадем съвети и препоръки въз основа на всичко, което сме научили в този бранш през годините. Очакваме Ви!